Sonntag, Februar 15, 2015

Pit Zombie Update

Pit Zombie (ald)
Krita and Wacom Intuos

I changed one of the characters and added a third one to make the adventuring party complete. I worked on the detail of the trap, because I wanted to hint at the mechanics and how it was covered. The pit zombie received a zombie-face-lift and lost a hand. I may change some details, but my guess is that this is near the final version to be included in The Tomb of the Mummy Priest adventure for Basic Fantasy.

The first version was this here.

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Ein kleines Finde-die-Änderungen-Spiel! Cool! In der ersten Version hat mir aber besser gefallen dass die Konturen nicht so rund sind wie in der zweiten.

Alexander-Lars Dallmann hat gesagt…

Mir geht das mit den Konturen ähnlich. Ich über mich mit diesen Illustrationen an der comichaften Darstellung. Könnte ich mit den Pinseln schon besser umgehen, würde ich daraus ein digitales Gemälde machen - ohne Konturlinien.

Eins nach dem anderen. :)

Jedenfalls gefällt mir die Gruppe so deutlich besser.